Beoordelingen van Hong Yun Zoetermeer

Recente recensies

5.0
Geoffrey Hek
gisteren

zeer tevrede

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Eddie
22 juni 2022

Prima eten, voldoende en nog lekker warm. Ruime porties.

Joyce
20 juni 2022

Zoals altijd weer heerlijk en op de juiste tijd afgeleverd. Inmiddels vaste klant.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
18 juni 2022
Didi
16 juni 2022

Top restaurant! Wat was het eten lekker zeg. Cha Ssieuw en Tjap tjoy kip met nasi besteld. Lekker vers en smaakvol. Eten was heel snel geleverd ook. Vriendelijke bezorger. Mr doet altijd gezellig een babbeltje. Voor herhaling vatbaar.

R.F. Hunt
16 juni 2022

Telefonisch slecht bereikbaar, degene wie opneemt, spreekt slecht Nederlands.

Johan
12 juni 2022
R.F. Hunt
30 mei 2022

Kreeg niet wat ik besteld had, naar 2x bellen weer recht gezet

MT
25 mei 2022

Zoals altijd wederom alles perfect. Heerlijk en goed warm. Vriendelijke bezorger.

Luke
11 mei 2022

Goede smaak, goed gevulde bakjes. Aardige bezorger.

Ilham
9 mei 2022

Ik bestel hier ql een tijdje en het is altijd lekker, prijs is goed, bezorging wordt altijd door aardige mensen gedaan en je krijgt echt veel voor je geld! Heerlijk

Henk van der Hoeven
8 mei 2022

Zoals altijd, goed heet en heerlijk gegeten. Ga zo door.

Hannes
7 mei 2022
C. Ritman
24 april 2022

snel geleverd en heerlijk zoals altijd!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johan
23 april 2022
F Kortekaas
23 april 2022

Heb het idee dat wij opgepiepte loempia's gekregen hebben. Ze waren niet zo krokant als andere keren en ze waren zouter dan we gewent zijn.

Martin
18 april 2022
Rob
16 april 2022

Ik vind het wel jammer dat jullie eigen site duurder is dan thuisbezorgd. Zelfs met de 5% korting zijn jullie duurder.

Henk Smits
7 april 2022

Voor dit familiegerecht zou ik graag wat meer keuze mogelijkheid hebben.

Aloys
19 maart 2022

Perfect van smaak, kwaliteit ruim voldoende. Aanbevolen!

Troiano
13 maart 2022
Johan
12 maart 2022

Snelle bezorging en het eten is heel lekker.

Mila
1 maart 2022

Super lekker, veel en snel bezorgd.

Gloria Stuijt Hardam
27 februari 2022

Zo lekker gegeten. Dankuwel.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J luit
21 februari 2022
J. Randshuizen
14 februari 2022

Het eten was (zoals altijd) heel goed. Het viel ons wel tegen dat we, ondanks dat de website dat aangaf, niet de 5% korting kregen en daarbovenop ook bezorgkosten moesten betalen, bij een bedrag van 31,20 euro. Ik begrijp dat in deze moeilijke tijd de prijzen omhoog zijn gegaan, maar dat we niet krijgen wat de website beloofd (5% korting) is niet juist. Groet, Hetty Randshuizen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ron
13 februari 2022

Duurder geworden en geen 10 % korting meer.... maar het was het waard

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johan
12 februari 2022
Jansen
8 februari 2022

Top onze 1 ste keer besteld bij jullie maar we gaan dit zeker meer doen

WS.Brouwer
7 februari 2022

Kwaliteit was prima alleen de pangang nummer 111 was wel goed van smaak maar niet krokant. Dat was wel jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mark LLZ
4 februari 2022

Top en lekker Vooral moksi meti is aanrader

Sonja
28 januari 2022

Bami rames was de slechtste die ik ooit gegeten heb. Grote stukken rundvlees met veel vet, drijvend in veel saus met doorgekookte groente.

Aldine
28 januari 2022

Heerlijk zoals altijd! En snel bezorgd ook! Heel fijn.

Els Hulscher
25 januari 2022

De smaak was goed, maar jammer genoeg te niet echt warm!

Ron
23 januari 2022

Weer helemaal top!

Johan
15 januari 2022

Heerlijk eten, en heel snel bezorgd.

SA
13 januari 2022

Eerste keer besteld en het eten was geweldig! Dit heb ik zelden meegemaakt. Alles was top, volgende keer weer!

Sjoerd Van den Hoogen
12 januari 2022

Kwaliteit prima. Bezorging op afgesproken tijd.

Vincent
12 januari 2022

Genoeg babi spek, deksel apart meeleveren zou fijn zijn om het te bewaren. Ik had bij zo'n grote bak spek ook wel een grotere bak bami willen hebben/kunnen kiezen. Eten is gewoon goed en voor herhaling vatbaar

Post
10 januari 2022

Heerlijk gegeten, prima op tijd

John
7 januari 2022

Was weer lekker

Hetty en Jan Randshuizen
7 januari 2022
T. Van Driel
2 januari 2021

Beste, Doe geregeld een bestelling maar die van gister heb ik wel wat te klagen over. Alles was gewoon prima en lekker. Alleen een opmerking over de bami, want dat was een bak vol deegslierten en een verdwaald stukje prei. Ben ik niet van jullie gewend. Ik wilde dit ook eigenlijk naar jullie privé mailen, maar jullie hebben geen mail adres, vind het lullig zo te doen omdat het eten altijd gewoon prima is.

JDL
1 januari 2021

Eten is erg lekker. Bezorgen duurde wel een stuk langer dan de aangegeven helaas.

Rob van Beek
30 december 2021

Heerlijk gegeten en snel bezorgd! Aanrader!

André
30 december 2021

Heeft te lang geduurd voordat het eten bezorgd was

Maarten
26 december 2021
Anoniem
23 december 2021

De ossenhaas in de tausisaus smaakte naar vis, dat was een minpuntje. De rest van de gerechten smaken top!!!

Hannes
21 december 2021
Jochem
19 december 2021

Was weer prima verzorgd en lekker. Ook bezorging mooi op tijd.

Anoniem
18 december 2021

Bezorging was goed op de aangegeven tijd maar de kwaliteit van het eten viel erg tegen.

Fam. Hulscher
13 december 2021

De bezorging was veel te laat. Er zaten veel te grove en grote stukken kip in een loempia's en er zat ook een 'halve kip' in de nasi ramas. Dat klopt gewoon niet. Verder was het eten véél te vet, het papier was doordrenkt van vet, er lag zelfs een laag vet in de plastic zak. Dit is niet wat wij van hen gewend zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Van Kan
13 december 2021

Melding om 17.45 ongeveer u eten, Maar kwamen een uur later. Zat aan koud eten vlees zonder saus veel vet. Nooit meer jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bouchra
12 december 2021

Het eten was echt afschuwelijk, heel vettig en smaakloos. Mijn loempia was doorweekt met water en olie dus die kon meteen de prullenbak in, mijn garnalen waren papperig en slap en de nasi was echt verschrikkelijk

Suzanne
6 december 2021

De bestelling was iets te laat. Het eten was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nel holsters
5 december 2021

Het eten was weer lekker alleen wat lauw.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans Reparon
29 november 2021

Wij hadden eten van een dag eerder van HongYun over en hebben iets bijbesteld. Tjaptjoy en loempia's. Het eten van beise dagen prima. Alleen de loempia's waren niet goed. Twee zaten in 1 zakje en hierdoor slap geworden. Ze moeten krokant zijn en voortaan moet een loempia apart worden verpakt. Nu was de loempia onsmakelijk en hebben we niet opgegeten. Nogmaals geen loempia's bij elkaar verpakken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Duinker
28 november 2021

Vanavond was de slechtste maaltijd ooit. We hadden foe you hai met garnalen. Het was zeer vochtig, weinig ei en de garnalen waren niet gaar. Daar was boven op een of ander raar vies sausje overheen gegoten. De babi spek was zo vet dat de vet eruit droop. De hele nacht heb ik er last van gehad. Ik heb gebeld voor een nieuwe levering...maar omdat ik er van gegeten had. Kon het niet er over gepraat worden.kon we een zakje kroepoek krijgen bij de volgende keer....een zakje kroepoek voor en maaltijd van ruim 40€.....ik raad jullie aan om hier niet meer te bestellen.....

Ron
27 november 2021

Tegenvaller. Halve bak bali vlees wat dat moest voorstellen. Chinese groente was meeste Wortel. Droge Pangang spek. Jammer

Stefan
27 november 2021

Super Chinees!

Nicole
18 november 2021

Was weer heerlijk en binnen de afgesproken bezirgtijd

J. Thomas
14 november 2021
T Jansen
12 november 2021

Het eten was erg lekker. Vooral de garnalen die in de bami zaten

Wendy
8 november 2021

Eten is er heerlijk. Ze waren de Ossenhaas met nasi vergeten. Sturen ze het als nog.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ayesha
23 oktober 2021

Heerlijk! Bedankt

Dré
18 oktober 2021

Normaal altijd zeer goed eten, nu zat er nagenoeg niets in de bami aan prei ham of vlees. De saus van de foe yong hai was heel dun en het vlees van de koe lo kai niet lekker. Alleen de pang gang was lekker. Bezorging wel netjes op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Romi
17 oktober 2021

Super lekker en volgens afspraak bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

MT
17 oktober 2021

Prima!! Zoals altijd! Zeer snelle bezorging en vriendelijke bezorger.

Ammi
11 oktober 2021

Heerlijk zoals altijd.

Leo
10 oktober 2021

Het eten was prima maar 45 minuten te vroeg , dus voortaan laat bestellen.

Leo
3 oktober 2021

Top, heerlijk vegeten 👍

Johan
2 oktober 2021

Zoals altijd: Heerlijk eten en keurig op tijd bezorgd.

Diana
27 september 2021

Gerechten hadden iets pittiger gemogen.

Jacky
26 september 2021

Was weer heerlijk.

Kooij
23 september 2021

Helaas was de door ons bestelde kroepoek niet meegeleverd. Daarnaast was de saus voor de Foe Yong Hai wel apart geleverd, maar ook over het ei gedaan. Verder was alles weer zalig!

Bianca
19 september 2021

Eten was heerlijk

Zevenbergen
16 september 2021
Romi
12 september 2021

Ik ben altijd erg tevreden. Als je belt krijg je een hele aardige en opgewekte dame aan de telefoon. Niets op aan te merken. Het eten is en blijft erg 🤤. De bezorging is ook altijd super vriendelijk en dankbaar.. met of zonder fooi.

Johan
6 september 2021
J.C.
31 augustus 2021

Altijd lekker, altijd snel geleverd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

MT
24 augustus 2021

Lekker gegeten zoals altijd. Bezorging op tijd en eten warm. Ben niet anders gewend!!

Bakker
21 augustus 2021

Was weer erg lekker en netjes op tijd bezorgd zelfs eerder dan afgesproken

Petra
19 augustus 2021

Altijd goed en lekker eten! Wij zijn regelmatig tevreden klant!

Jochem
17 augustus 2021

Was weer uitstekend!

Joyce
17 augustus 2021

Voor de tweede keer hier besteld, vandaag voor een grote groep ivm een verjaardag. Het was heerlijk! Alle gasten hebben hun buikje rond gegeten. Ik zal hier zeker vaker bestellen.

Jany
16 augustus 2021

Het eten was heerlijk, op tijd geleverd en zeer zeker voor herhaling vatbaar

Dick
9 augustus 2021

Smaakte weer prima: keurig op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Carola Gerritsen
9 augustus 2021

Het was weer heerlijk. Alleen duurde de tijd iets te lang. Maar het eten was perfect bij ons 13 jarig huwelijkfeest.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J. De Wit
8 augustus 2021

Weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ron
8 augustus 2021
Johan
7 augustus 2021

Heerlijk eten en het werd heel snel bezorgd.

Rosanne
5 augustus 2021

Zoals wij gewend zijn weer heerlijk gegeten!

Judith
1 augustus 2021
Ron
30 juli 2021
erwin
30 juli 2021
Jochem
29 juli 2021

Was weer voortreffelijk!

Ron
25 juli 2021

Was weer goed alleen ik had Chinese champignons met tahoe erbij maar kreeg Chinese groente met tahoe. Ook lekker. De ervaring leert dat in het weekend er wel eens wat fout kan gaan.

Erica
24 juli 2021

Heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar.

Andre
24 juli 2021

Jammer dat je min €25 moet bestellen en dan nog bezorgkosten moet betalen.Als je alleen bent moet je wel heel veel kunnen eten.

Fam Krens
23 juli 2021

Gewoon erg lekker.. een 10 Ook voor de vriendelijke bezorger.

Judith
11 juli 2021
Joyce
4 juli 2021

Inmiddels vaste klant 😁

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mars L.
4 juli 2021

Ik kan dit keer het eten niet beoordelen! Maar wel de hélé slechte service en nog slechtere communicatie!! Ik had donderdag 1 juli eten besteld en ook betaald via jullie eigen site.. (dus niet via thuisbezorg.nl). Na hier met mijn gasten op het bestelde eten te wachten en deze al 25 minuten te laat was.. ging ik toch maar eens bellen waar mijn eten nou bleef! Toen werd er prompt gezegd dat ze deze dag dicht zijn omdat het internet niet werkt enz.. Ik zei hoe kan ik dan via internet bestellen en alles afgehandeld hebben! Maar verder bleven ze zeggen wij zijn dicht en het internet doet het niet! Verder geen excuses of eventuele korting voor een volgende keer enz. Ja, het geld zou binnen een week terug gestort worden (maar hier moest ik zelf om vragen en kreeg hier weer iemand anders voor die het wel begreep geloof ik). Schandalig en ronduit slecht voor een vaste klant zoals ik!! Zaten wij daar met een kind wat op tijd naar bed moest en mijn gasten zonder eten!! Gelukkig werd d

Ron
2 juli 2021

Mijn favoriet in Zoetermeer. Keuze zat. Neem meestal 3 keuze menu. Goede kwaliteit

J. De Wit
20 juni 2021

We hadden voor 18.00 besteld bestellimg was er al om 17.15. Dat was jammer, maar het eten was weer heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bol
16 juni 2021

Helaas was er weer niet netjes omgegeaan met het eten. Het was weer een grote klieder boel. De babi ketjap lag door het tasje heen Dit gebeurt helaas vaker. Ga wat rustiger om met het eten in het zakje!

Jochem
14 juni 2021

Was weer prima in orde!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dré
13 juni 2021

Op tijd bezorgd, eten goed warm, en zoals ik gewend ben van Hong yun goede kwaliteit. Aanrader!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johan
13 juni 2021

Heerlijk eten en zeer snelle bezorging.

Annet
10 juni 2021

De gerechten zijn heerlijk. Helemaal top!

Marco
8 juni 2021

Enige aanmerking(kje) is dat het een kwartier eerder dan gepland was werd bezorgd. Was geen ramp. Misschien een idee om Pangsit goreng te leveren in de vorm van het grote formaat wat veel andere restaurants wel hebben. Dan heb je 8 stuks voor ongeveer 4 euro. Jullie hebben alleen de ' kleine' Pangsit. Die is ook wel lekker, maar het zijn er maar 4. Het gaat ook om de lekkere saus. Als je dan 8 groten in een portie hebt komt de saus ook tot zijn recht. Verder eten we er altijd heerlijk van en jullie zijn altijd even vriendelijk.

Nick
6 juni 2021

Het eten is altijd super! Goed warm en snel bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Co
5 juni 2021

Heerlijk eten en snel bezorgd door een vriendelijke bezorger!

Emile
3 juni 2021

Het eten was prima. De bezorging rond 17:30 uur duurde wel wat lang. En dat voor een bestelling van 16:30 uur.

MT
2 juni 2021

Zoals altijd heerlijk!!

Nicole
30 mei 2021

Het was weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Johan
29 mei 2021

Heerlijk eten, snel bezorgd

MT
26 mei 2021

Zoals altijd weer heerlijk. Babi pangang en loempia kip. Niets op aan te merken. Vriendelijke bezorger!!

A. Vd Bol
14 mei 2021

Goede service en heel lekker

Jacky
9 mei 2021

Het eten was er op de afgesproken tijd. Het was warm en heerlijk zoals altijd

Jochem
6 mei 2021

Was weer helemaal geweldig! Heerlijk gegeten met vrienden.

Pri
6 mei 2021

Eten prima, maar meer dan een uur moeten wachten

Anneke
5 mei 2021

Superlekker, vriendelijke bezorger. Een aanrader!

Ronny
5 mei 2021

Op tijd en weer heerlijk

Emile
5 mei 2021

Prima !

Sarmila
1 mei 2021

Eten was minder dan de afgelopen keren! Je betaalt voor vlees en krijg je meer groenten (paprika en ui) jammer!

Nicole
30 april 2021

Snel gebracht, goed warm. Heerlijk gegeten.

Vd bol
30 april 2021
Rick
27 april 2021
J. De Wit
27 april 2021

Zoals altijd weer heerlijk.

Karin
27 april 2021

helemaal top zoals altijd. Het eten was ook weer top

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Emile
26 april 2021

De babi pangang was niet erg lekker. Het vlees was erg droog. Ik heb wel betere van jullie gehad. De rest was oké. Het valt mij op dat jullie nooit een constant hoge kwaliteit kunnen leveren. Het is steeds wisselvallig.

Brenda Hartgring
16 april 2021

netjes op tijd geleverd, goed warm, een menu is meer dan genoeg en de smaak is geweldig, ook als je vaker besteld gaat dit niet ten koste van de kwaliteit.

Emile
15 april 2021
Nicole
14 april 2021

Zoals altijd snelle bezorging en lekker eten

Anouk
8 april 2021

Altijd heerlijk eten. Goed, snel & warm bezorgd. Echte aanrader.

Karin
6 april 2021

helemaal top,

Castricum
5 april 2021

Zoals altijd, heerlijk gegeten 👍🏻😃the best!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Brouwer
5 april 2021

Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten. Mooi op tijd en vriendelijk afgegeven .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bakker-Tork
5 april 2021

Ik belde altijd om bestelling door te geven maar dit is veel makkelijker en netjes op tijd ook kan je s ochtends al bestellen voor s avonds altijd lekker bij Hong yun

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronny
28 maart 2021

Tegenvaller. Bestel eens wat anders erbij. Babi ketjap is saaie Pangang in ketjap saus

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Overvliet
28 maart 2021

Wat was het weer lekker. Alles is vers en het vlees zo mals. In de pangsit zat lekker veel vulling. Toppertje. Bezorging zeer vriendelijk en zelfs te vroeg. En dat op n zaterdagavond.

Johan
26 maart 2021

Heerlijk eten en heel snel bezorgd.

Jg
25 maart 2021
Brouwer
25 maart 2021

Heerlijk gesmaakt. Bezorging prima.

Hannes
23 maart 2021
Van Driel
22 maart 2021

Duurde 1 uur en 45 minuten. Neem het meisje wat het eten bezorgde niks kwalijk, wel het management van dit bedrijf. Geen belletje of wat dat het toch wel heel erg lang zou duren. Angst van slecht management dat een klant boos kan worden is de zwakte van een organisatie

Liset
22 maart 2021

Snel en warm bezorgd. Eten van goede kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

T van Gaalen
21 maart 2021
A.Manders
21 maart 2021

Kwaliteit was deze keer heel matig,vet eten en smakeloos.

Ronny
20 maart 2021

Top!

Antoinet
18 maart 2021
Emile
15 maart 2021

Het eten was goed. Minpuntje: Wel 5 kwartier erop moeten wachten. Dat is niet zo spoedig mogelijk.

Nathalie
15 maart 2021

Alle 2 ziek geworden .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Els
13 maart 2021

Was weer heerlijk. En goed op tijd!

Wouter
13 maart 2021

Bijna 2 uur gewacht, toen we belde waar het bleef, bleek er iets fout te zijn gegaan. Of we het niet konden ophalen? Bestelling maar geannuleerd... erg slecht

Vijfhuizen
13 maart 2021

Het eten was heerlijk. Echter hebben we hier 2 uur op moeten wachten. Ook de vorige keer duurde het 1,5 uur voordat onze bestelling er was. Dit doet de kwaliteit van het bestellen niet ten goede!!

Suzanne
8 maart 2021

Was echt top! En super snel bezorgd

Els
8 maart 2021

Het eten was goed en gelukkig nog warm genoeg, maar ruim 20 min te laat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marjolein
7 maart 2021

Erg lekker gegeten!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Panique
6 maart 2021

Prima geregeld. Wel kwartiertje te laat, maar we hebben het overleefd.

Judith
28 februari 2021

Smaakt goed en snel bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Cindy
28 februari 2021

Goede chinees en ze lezen de opmerkingen bij bestellen waardoor ik zonder problemen kon genieten van mijn eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jenny
27 februari 2021

Het was weer lekker!

Emile
24 februari 2021

Prima !

Hannes
23 februari 2021
René
22 februari 2021

Het was weer heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nel holsters
21 februari 2021

Het was jammer dat het rundvlees erg droog was en taai en erg weinig saus. Maar verder was het goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Winnie
21 februari 2021

lekkere grote goed gevulde loempia

pol
17 februari 2021

prima, lekker

D.m.p
14 februari 2021

Ons vaste chinees.. Nu weer heerlijk gegeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ron Hunt
6 februari 2021
Erik
1 februari 2021

Het eten was echt fantastisch!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennis Hoek
31 januari 2021

Heel jammer. Ik bestel regelmatig, omdat we over het algemeen tevreden zijn. Vandaag dus weer besteld, maar duurde ontzettend lang. Na, anderhalf uur werd het eten lauw/warm afgeleverd, de loempiaatjes zelfs echt koud. Omdat de bestelling al klaar was maar er nog geen bezorger terug was. Sorry hoor, maar dit kan toch beter afgestemd worden. Ben nu wel even genezen en ga waarschijnlijk een andere Chinees proberen een volgende keer.

Kor
29 januari 2021

Lekker eten, warm en op tijd bezorgd. Prima zo!

Allard
25 januari 2021

Ondanks dat ze 1 item vergeten waren, na 1 telefoontje nabezorgd, weer lekker gegeten.

Brouwer
25 januari 2021

Weer heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Amresh
25 januari 2021

Eten is altijd heerlijk :-) Bezorging was ook optijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nicole
22 januari 2021

Heerlijk gegeten, snelle en vriendelijke bezorging.

Ron
22 januari 2021
Ouwerkerk
19 januari 2021

We hebben al vaker bij Hong Yun besteld maar waren zondag wel teleurgesteld over de kwaliteit. De babi pangang is normaal gesproken goed gebakken en heeft een pittige saus. Nu was het vlees week en de saus niet goed op smaak. Mijn gerecht: diverse vleessoorten (cha sieuw, kip en babi pangang spek) met groente was teleurstellend. De groente bestond uit 5 miniscule stukjes. De cha sieuw was niet goed gesneden dus er zat een hele lap in. Daarnaast hebben we meer dan een uur op onze bestelling moeten wachten. Hopelijk is het een eenmalige misser en is het volgende keer wel weer lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willem
18 januari 2021

Eten was lekker met uitzondering van de ajam pangan, dit zou ik niemand aanbevelen,

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jaap
18 januari 2021

Was weer uitstekend

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Louisa
18 januari 2021

Twee uur wachten op je bestelling en vervolgens het verkeerde krijgen ! Om 17.25 besteld om 20.00 uur eten. Waardeloos. Je krijgt geen berichtje dat het lang duurt. Als je dan belt zijn ze net onderweg. Ritje van 10 minuten duurt dan opeens 20 minuten. Ik bestel niet meer !!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robbert
16 januari 2021

Het was weer heerlijk!

Stefan Tellekamp
15 januari 2021

Ge...Wel...Dig Lekker!!

Emile
15 januari 2021
Hans
12 januari 2021

Alles smaakte prima en de bezorger was ruim op tijd.

Ronald
11 januari 2021

Voor de tweede keer besteld. Was weer lekker en precies op tijd. Alleen jammer dat verleden keer en deze keer een besteld product is vergeten te bezorgen. Qua eten voor herhaling vatbaar.

J. De Wit
10 januari 2021

Helaas minder dan normaal. Eten was niet echt warm zakjes waren nat. Niet gewend van jullie. Normaal altijd goed warm eten netjes verzorgd. Hoop volgende keer weer zoals we gewend zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A.manders
10 januari 2021

Helaas nasi vergeten bij keuzemenu,rest van eten koud bij naleveren nasi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dré
10 januari 2021

Altijd op tijd bezorgd of eerder, top! De gerechten zijn vers en lekker en zijn nog heet bij bezorging.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jochem den Dulk
7 januari 2021

Was weer perfect in orde. Heerlijk gegeten

Judith
5 januari 2021
Brouwer
4 januari 2021

Bestelling op tiijd. En weer heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maurice
3 januari 2020

Prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ron
1 januari 2020

Wederom ruim op tijd bezorgd en weer goed eten

RUUD
30 december 2020

Lekker

Jaap
27 december 2020

Was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kimberley
26 december 2020
David
25 december 2020

Heerlijk met het gezin gegeten! Toppers zijn het! Ook nog een mooie kalender gehad. Voor Half 8 besteld en om 19:15 uur in huis. Ondanks de drukte netjes op tijd. Eten kwam echt kokend heet binnen. Zeker een aanrader. We kunnen er zelfs 2 dagen van eten.

Jacky Duinker
22 december 2020
Angelique
21 december 2020

Als er 10 sterren waren kreeg de ossehaas in zwarte bonen saus er 10. We vinden het zo lekker

Brouwer
21 december 2020

Heerlijk gegeten. En mooi op tijd gebracht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kor
20 december 2020

Uitstekend gegeten. Het eten smaakte erg lekker. Ik ga hier zeker meer bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ron
19 december 2020
Wil
17 december 2020

Snelle bezorging, eten smaakte goed en was ruim voldoende

Johan
11 december 2020

Heerlijk eten en mooi op tijd bezorgd.

Susanne
11 december 2020

Altijd een hele vriendelijke bezorger, het eten is heerlijk en van goede kwaliteit en nog goed warm als het bezorgd wordt.

Nathalie
10 december 2020

Altijd lekker!

Michel
10 december 2020

Bestel je via de eigen site van Hong Yun omdat beter is voor deze zaak, laten ze je 1,5 uur wachten☹ als er een volgende keer komt gewoon weer via thuisbezorgd.

Trevor
10 december 2020

Smaak en hoeveelheid:++++++++++

Ron
7 december 2020
Van Den Bosch
7 december 2020

Eten is prima. Snelle bezorging. Ik zou het wel goed vinden als je ook voor een iets lager bedrag zou kunnen bestellen. Voor ons is het teveel en dat zal bij meer ouderen denk ik zijn.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Amiabel
6 december 2020

Anderhalf uur wachten op eten vind ik wel heel erg lang

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J.C.
6 december 2020

Altijd super vriendelijk, snel en lekker!

Castricum
4 december 2020

Super goed en fantastisch eten en heel vriendelijke mensen. Bezorging uitstekend

JanR
2 december 2020

Was helemaal prima

Judith
30 november 2020

Smaakte heel goed en alles nog warm. Bezorging was dit keer ietsje later, maar rond 18:00u lijkt me dan ook een drukke tijdstip. Vind 't prima zo hoor! Volgende keer bestel ik zeker weer.

Paulussen
29 november 2020

Was koud en te laat bezorgd

J. De Wit
29 november 2020

Weer heerlijk gegeten en nig iver voor de volgende dag.

Jill en Goof
27 november 2020

Was super!!.. niet te zout. werd goed heet afgeleverd. geen extreme smaakversterkers en mooe stukken vlees. ook de hoeveelheid van de inhoud van de bakjes is super...

MICHAEL VAN DILLEN
26 november 2020
resoort
23 november 2020

het eten is goed heet en lekker.We hebben genoten. bedankt

Johan
21 november 2020

Heerlijk eten en snel bezorgd.

H.
18 november 2020

Alles (zoals gewend) heerlijk

F Kortekaas
16 november 2020

Ik heb de besteltijd op 18.15 uur gezet en om 17.40 was de bezorger hier aan huis. Vond ik zelf een beetje vroeg en niet volgens de afgesproken tijd. Eten was prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J. Postema
14 november 2020
Daisy
13 november 2020

Keurig op tijd, heerlijk warm en goede kwaliteit. Echt de moeite waard. Was lekker.

Hanneke
13 november 2020

Voor het eerst besteld. Goed eten! Snel geleverd! Bestelling was op orde! Zeker een aanrader en wij zullen vaker bestellen!

Johan
12 november 2020

Als altijd heerlijk eten en keurig op tijd bezorgd.

Jenny
12 november 2020

Het was lekker en ook heerlijk warm.

Pri
6 november 2020

Anderhalf uur op ons eten moeten wachten op een woensdagavond. Eten was goed, alleen de garnalen zaten apart in een papieren zakje en waren koud.

Jan Reurekas
6 november 2020

het was lekker en ook goede levering. Prima

Hans
5 november 2020
Jochem
30 oktober 2020

Het was weer voortreffelijk.

Ruud
25 oktober 2020

Prima. Op tijd gebracht. Voldeed aan het gevraagde.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jochem
24 oktober 2020

Was weer prima in orde. Snelle bezorging en weer heerlijk gegeten.

MT
21 oktober 2020

Zoals gewoonlijk heerlijk en de porties zijn altijd erg groot. Een goede Chinees restaurant.

Leo
17 oktober 2020

Heerlijk

Marion
17 oktober 2020

Uur moeten wachten terwijl ik had aangegeven zo snel mogelijk . Als ik een tijd had gekozen was er een optie eerder dan een uur , en toen ze kwam zei ze sorry was helemaal verdwaald .

Jan en Lucienne Kleiweg
15 oktober 2020
Juliet
15 oktober 2020

Lekker optijd bezorgd en de eten smaakte heerlijk

Carola Gerritsen
9 oktober 2020

Altijd uitstekende kwaliteit.

Emile
8 oktober 2020
Nicole
7 oktober 2020

Snelle bezorging, duidelijke website en heerlijk gegeten.

Ron
7 oktober 2020

duidelijk snel heerlijk eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J. De Wit
2 oktober 2020

Zoals altijd heerlijk!!!!

Henk
28 september 2020

ik bestel hier regelmatig. Altijd goed en lekker eten. En ook nog eens een snelle vriendelijke bezorging. Kan niet beter.

Babette
27 september 2020

Prima eten, via de online bestelling werd17:30u al bezorgtijd aangegeven, werd al om 17:15 bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

E.Habets
26 september 2020

Paar weken geleden ook besteld,bami was tegen het slijmerige aan bah.Nu vandaag weer gebracht en weer zat de bami en de ossehaas op het randje,bezorger vind ik minder dan vriendelijk,ik dacht geef jullie van die keer ervoor voordeel van de twijfel,maar na dit eten weer niet goed bestel ik dus nooit meer

R.Hoogeveen
26 september 2020

anderhalf uur moeten wachten, bezorger vertelde dat hij 6 pakketjes moest wegbrengen, geen wonder dat eten lauwwarm was, Jammer.

Van Corven
23 september 2020

Snel, veel en super lekker

M. Pater
19 september 2020

Het was lekker en mooi op tijd bezorgd.

Emile
16 september 2020

Om 16:00 uur besteld voor 17:00 uur. Om 17:10 uur gebeld waar het eten bleef. Het was onderweg zei men. Het eten kwam om 17:30 uur. Een afstand van minder dan 10 minuten. Een slechte beurt Hong Yun !

Glenda
14 september 2020

Netjes op tijd en lekker gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marco
14 september 2020

Het eten is heerlijk, niets over te klagen. Bezorging was een kwartier eerder dan gepland. Ik snap dat er een paar minuutjes verschil in kan zijn maar wij hadden half 7 gepland zodat we gezamenlijk konden eten , nu werd er om 10 over 6 bezorgd. Verder prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J. De Wit
7 september 2020

Heerlijk gegeten. Goed warm en snelle service. Echte aanrader.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robert
5 september 2020

Prima, goed warm en erg smakelijk

Van Hek
5 september 2020

Bestelling gedaan om 18:04 en 19:05 ontvangen vindt ik wel wat aan de late kant . Aangegeven zo snel mogelijk,

Priscilla
31 augustus 2020

Eten was goed, bezorging iets verlaat maar daar werd netjes over gebeld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.